دانلود پروژه بررسی تطبیق سهم بازار موجود با مطلوب شرکت یزد لوله
دانلود پروژه بررسی تطبیق سهم بازار موجود با مطلوب شرکت یزد لوله انسان به طور روزمره نیازمند هایی دارد و در تلاش است که این حوائج و نیازها را بر آورده نماید . مدیریت بازاریابی در این راستا نقش مهمی را ایفا نموده و می خواهد به شیوه های عقلائی این نیازهای مصرف کنندگان را بر طرف سازد . بی شک ، تمامی فعالیت های بازاریابی در بازار فروشنده ، خریدار یا تولید کننده و مصرف کننده انجام می گیرد . هدف نهایی تولید کنندگان از تولید کالاها و خدمات کسب سود بیشتر و بدست آوردن بیشترین سهم بازار نسبت به رقبا است . این موفقیت بدست نمی آید مگر اینکه با جلب رضایت مصرف کنندگان و ایجاد حس وفاداری در آنان . هنر مدیریت بازاریابی در این است که در بازار با انجام مبادله بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان و انجام فرآیند مبادله که در نهایت کسب سود است . شرکت می تواند آمیخته های بازاریابی مناسبی را تهیه و اجرا کنند تا اینکه بتوانند با نشان دادن کالاها و خدمات خود به مصرف کنندگان بیشترین فروش را داشته باشند . همان طور که می دانید لوله های پلی پروپیلین در ایران روند رو به رشدی داشته و در سالهای اخیر تعداد تولید کنندگان آن فزونی یافته است با توجه به تعداد تولید و بازار موجود می خواهیم تطبیق دهیم سهم بازار موجود شرکت یزد لوله با مطلوبی که شرکت خواهان آن است .یا به عبارتی: بررسی میزان سهم بازار فروش محصولات شرکت یزد لوله در شهرستان یزد . ... فرمت ورد 67 صفحه
|